Basis zoekmachine optimalisatie (SEO) is fundamenteel. En essentieel. SEO zal u helpen uw website goed te vinden op de meest kritieke punten in het koopproces of wanneer mensen uw site moeten positioneren.
Wat zijn de zoekmachines op zoek naar? Hoe kunt u uw website op een manier die zowel uw bezoekers / klanten, evenals Google, Bing en andere zoekmachines zullen behagen bouwen? Belangrijker nog, hoe kunnen helpen uw aanwezigheid op het web steeds meer winstgevende SEO?
Tijdens de Inleiding tot SEO sessie op SES New York, Carolyn Shelby (CShel), directeur van SEO, Chicago Tribune / 435 Digital, volledig te verklaren de extreme waarde SEO kan leveren aan een site, en benadrukte het belang van fundamentele SEO met behulp van de volgende analogie:
“Het overslaan van de basis en de uitgaven al je tijd en geld op de sociale en ‘mooie dingen’ is hetzelfde als het overslaan van tandenpoetsen en douchen, maar het kopen van witte stroken en het dragen van dure cologne,” zei Shelby.
Hoewel de Inleiding tot SEO sessie was bestemd voor de industrie nieuwkomers, tips Shelby’s bieden belangrijke herinneringen voor zelfs ervaren SEO professionals die zijn het optimaliseren van websites voor jaren.
Het doel van de fundamentele SEO is niet te bedriegen of “spel” van de zoekmachines. Het doel van SEO is:
Uw links, paid search, en social media fungeert als de kers, maar de inhoud, informatie-architectuur, content management systeem, en infrastructurele werken als de suiker toe en maakt de taart. Zonder dat uw taart is smakeloos, saai, en krijgt in de prullenbak gegooid.
Zoekmachines willen hun werk zo goed mogelijk te doen door te verwijzen gebruikers naar websites en content die het meest relevant zijn voor wat de gebruiker zoekt. Dus hoe wordt relevantie bepaald?
Zoekmachine spiders hebben maar een bepaalde hoeveelheid data opslag, dus als je het uitvoeren van schaduwrijke tactiek of proberen ze te misleiden, de kans groot dat je gaat jezelf pijn op de lange termijn. Items de zoekmachines niet willen zijn:
Hoewel dit vrij duidelijk, zo veel mensen de neiging om niet te gaan zitten en gewoon concentreren op wat hun belangrijkste doelen zijn. Enkele vragen die u nodig hebt om jezelf te vragen zijn:
Zoekwoord strategie is niet alleen van belang uit te voeren op het terrein, maar moet worden uitgebreid tot andere off-site platformen, dat is waarom moet je ook nadenken over multi-channel-optimalisatie. Deze multi-channel-platforms zijn:
Consequent met trefwoord zinnen binnen deze platforms zal niet alleen helpen uw naamsbekendheid te vergroten, maar ook trainen gebruikers naar specifieke zinnen die u bent optimaliseren voor gebruik.
Domein naamgeving is zo belangrijk om uw algehele stichting, dus als een best practice je beter af bent met subdirectory hoofddomeinen (example.com/awesome) versus subdomeinen (awesome.example.com). Enkele andere best practices met domeinnamen zijn:
7. Optimaliseren voor verschillende soorten van de resultaten
Naast het optimaliseren van de desktop-ervaring, zorg ervoor om zich te concentreren op mobiele en tablet-optimalisatie en andere media.
Uw content op uw site moet hebben title-tags en meta beschrijvingen.
Je moet altijd blijven SEO in de voorhoede van je geest, en volg altijd de beste praktijken. Overslaan van de basisprincipes van SEO zal alleen vertrekken fundament van uw site een puinhoop en voorkomen dat u volledig maximaliseren omzetkansen.