Uitstraling is alles!

Het belang van de kwaliteit van de foto’s en video’s op uw website

In deze dag en tijd, kunt u uw online producten en diensten worden geraadpleegd op elk gewenst moment – dag of nacht, van meerdere apparaten. Het is belangrijk nu, meer dan ooit om uw taxi website beelden, zoals video’s zijn van hoge kwaliteit om uw publiek te boeien. De meerderheid van de consumenten in de huidige markt zijn bezig met merken via het internet, en ze verwachten een indrukwekkende visuele ervaring.

De kracht afbeeldingen

Studies hebben aangetoond “dat het menselijk brein ontcijfert beeldelementen tegelijkertijd, terwijl de taal wordt gedecodeerd in een lineaire, sequentiële wijze nemen meer tijd om te verwerken. Onze geest anders reageren op visuele stimuli “(refhttp: //www.billiondollargraphics.com/infographics.html).

Gebruikers zullen informatie sneller te absorberen door kwaliteit foto’s en video, terwijl ook zodat u specifieke berichten markeren om uw publiek.

Afbeeldingen als communicatie-instrumenten

Taxi website is ook een voorstelling van uw merk; uw foto’s en video’s hebben de macht om deze te communiceren met uw publiek. Dit kan ook doorsijpelen naar uw sociale media platforms, waar de image-based delen is zeer populair, vooral op sites zoals Pinterest, Facebook en tumblr. Profiteer van deze optie – maar doen dat met de nodige voorzichtigheid.

Er zijn een paar belangrijke do’s en don’ts die je moet overwegen bij de beoordeling van uw taxi website en het toevoegen van beelden aan uw pagina’s.

Do’s:

Vergeet niet de geschiktheid van uw afbeelding

Uw foto’s nodig om de punten en de berichten die u probeert over te brengen aan uw publiek te ondersteunen. Zorg ervoor dat uw keuze van beelden zal dat ook te doen, zodat er geen verwarring door de gebruikers. Bijvoorbeeld als u verschillende taxi kamers op basis van specifieke tarieven, niet voeg een beeld van uw luxe kamer voor de lagere-medium tarieven, zelfs al is het een geweldige professionele uitstraling. Het is niet alleen ongepast, maar het kan je vertrekt met een ontevreden klant moeten ze boeken op basis van de visuals van uw website.

Vertel een verhaal

Uw publiek is het bezoeken van uw site met een doel voor ogen; je nodig hebt om een verhaal te vertellen met uw foto’s en hen te voorzien van een ervaring die ze zich kan herinneren. Dit is met name van belang voor een taxi, als uw site van de “fysieke aanwezigheid” van de consumenten online kunnen projecteren.

Wees consistent

Hebben dezelfde stijl beeld in uw taxi website om consistentie en spreekvaardigheid over elke pagina te garanderen. Bijvoorbeeld als u een beschrijving van de verschillende eetgelegenheden in uw taxi, een belangrijk aspect van wat je zou willen vastleggen in het achterhoofd, en passen dit over elke optie dineren.

Don’ts:

Beelden die geen betrekking hebben toe te voegen aan uw producten / diensten

U kunt een grote selectie van foto’s om uit te kiezen voor uw taxi website, maar neem de tijd om te overwegen wat de bijdrage van dit beeld is om de algemene boodschap u projecteert uw potentiële gasten. Uw producten en diensten moet het kernpunt eerder dan goed uitziende modellen die kunnen snel aan te trekken gebruikers en net zo snel zien ze verdwijnen uit uw site.

Gebruik handelsmerken / copyright beelden

Er zijn een paar opties die u kunt kiezen als het gaat om het beeld te selecteren – je helpen om bestaande beelden online is niet altijd de beste optie. Zorg ervoor dat uw keuze uitsluit beelden met handelsmerken of auteursrechten die u kan leiden tot juridische kwesties. Het is vaak het beste om je eigen beeldtaal die andere merken niet kunnen kopen van een stock terrein waardoor het specifiek voor uw merk te creëren.

Ver van de werkelijkheid

Een prachtige zonsondergang, het plaatsen op een rustig strand, zachte golven met uitzicht op de helling … heerlijk! Echter, dit is wat uw werkelijke taxi locatie te bieden heeft? Hoewel je kunt wensen om weg te sturen van de negatieven – dwz Het uitzicht vanuit de taxi kamer is eigenlijk een bakstenen muur, vermijd het toevoegen van beelden die zijn zo ver van de werkelijkheid dat uw publiek zal worden gelaten met de verkeerde indruk. Focus op uw sterke punten, en wat onderscheidt u zich – zonder de waarheid te rekken te ver van feit.

Het hebben van een taxi website met de juiste gebruiker functionaliteit, samen met een hoge kwaliteit foto’s en video’s kunnen van nut zijn voor uw bedrijf op vele manieren. De consument van vandaag worden vaak verbinden met merken online en het is essentieel dat u hen te voorzien van een hoge kwaliteit boeiende inhoud en beelden, zodat ze niet van uw site te verlaten en ga naar de concurrentie. Alvorens te beslissen over de belangrijke aspecten, overwegen een aantal van de do’s en don’ts en uw site up voor succes.

Bron: http://www.hotelmarketingworks.com/appearance-everything-importance-quality-photos-videos-website/