7 tekenen dat uw taxi website toe is aan een nieuw design

We weten allemaal dat het hebben van een sterke online aanwezigheid is niet langer facultatief. Wat we soms moeite nog te begrijpen is websites zijn een investering in het toekomstige succes van uw bedrijf, en het is belangrijk om het te bekijken op die manier. Het is nooit ‘done’ of ‘laatste’ en dat mag niet. De aard van het web is voortdurend in ontwikkeling en slimme marketeers en bedrijven nodig hebben om te evolueren met het. Hieronder zijn 7 redenen waarom uw Taxi website kan worden in de behoefte van een website redesign.

1. Is uw huidige site een “out-dated” ontwerp?

Als uw site is gebouwd jaar geleden kon kijken een beetje gedateerd. Maakt het instellen van de juiste toon voor uw potentiële gasten? De meeste taxi’s het erover eens dat de gast ervaring begint vóór binnenkomst in de lobby. Met de snel veranderende trends van de afgelopen jaren, zijn esthetiek veranderd. Cutting edge design van een paar jaar geleden misschien moe kijken naar de gasten van vandaag.

Controleer ook uw website ten opzichte van uw concurrentie. Waar sta jij in relatie? Heeft u fotografie hebt bijgewerkt? Is uw site gemakkelijk te navigeren? Deze details maken het verschil voor boekingen op een succesvolle site.

2. Uw site is niet mobiel vriendelijke

Met meer gebruikers zoeken op het web via mobiele apparaten in 2015 dan ooit tevoren, gericht op de mobiele markt is van essentieel belang. Studies tonen aan dat er een stijging van 50% ten opzichte van vorig jaar in zoekopdrachten mobiel apparaat is geweest. Met dat soort van groei, is het geen wonder dat het niet hebben van een responsieve site is op de top van de lijst voor nodig een redesign. Zorgen voor een gebruiker kan toegang krijgen tot de inhoud van meerdere apparaten is de sleutel. Het hebben van een mobiele vriendelijke, responsieve website, is het cruciaal om te kijken professional. Het optimaliseren van websites voor mobiele, tablets en desktops is niet langer alleen een leuke site add-on. Het is absoluut noodzakelijk.

3. Taxi website rebranding

Als je gaat door de stappen van de rebranding uw Taxi website, uit een taxi naamswijziging of logo update zo belangrijk als geheel vernieuwen van het pand, is het een goed idee om uw website te vernieuwen op hetzelfde moment. Dit zal uw online marketing tools te houden in lijn met uw merkstrategie. Het is belangrijk dat de rebranding consistent te houden door presentatie van uw merk met een bijgewerkte en echt reflecterende website.

4. Uw website is te langzaam

Gebruikers vandaag zijn ongeduldig. “Tijd is geld” is nog nooit het geval geweest dan online deze dagen. We zijn zo ongeduldig in feite een studie van KISSmetrics bleek dat bijna de helft van de internetgebruikers een site helemaal zal verlaten als het langer dan 3 seconden duurt om te laden geworden. Dat betekent dat als uw site niet binnen 2 seconden laadt u zou kunnen veroorzaken potentiële gasten te klikken ergens anders! Niet het risico lopen deze boekingen door frustrerende gebruikers met een traag ladende website. Als je niet zeker bent van de snelheid van uw site, test het hier gratis bij Google pagespeed insightstool.

5. Uw site is niet te zien in de zoekmachines

Zichtbaarheid in zoekmachines wordt beschouwd als de sleutel tot het aantrekken van bezoekers van de site. Als je bijna nergens op zoekmachines, dan is het misschien tijd voor een nieuwe website te helpen om uw SEO en zoekmachine bezoeken. Zorg ervoor dat uw web design bedrijf implementeert SEO best practices. Niet zeker wat te richten op voor SEO in uw herontwerp? Check out deze lijst van SEO vaardigheden en tactieken.

6. Het is moeilijk om updates te maken voor uw website

Het is belangrijk om voortdurend updates naar uw site te maken door het toevoegen van nieuwe aanbiedingen, promoties en dingen gaande in het gebied. Als het bijwerken van uw site is moeilijk, overweeg dan een redesign. Uw site moet niet moeilijk zijn om updates te maken, of te moeilijk te begrijpen. Zorg ervoor dat u een web developer die je gemakkelijk kunt zien hoe je een content management systeem dat uw ervaring en de doelstellingen voor de site past gebruiken huren.

7. U verliest directe boekingen

Bent u het zien van een gebrek aan conversies? Dit kan te wijten zijn aan het hebben van een site die is moeilijk om te navigeren, geen duidelijke call-to-acties, of een moeilijke boekingsproces. Misschien is uw gebruikers stuiteren snel af omdat ze niet hebben van een goede gebruikerservaring. Vergeet niet samen met het gebrek aan geduld, zullen de meeste gebruikers niet “zoeken” uw reservering kanaal.

Als u denkt dat uw site navigatie kan worden gestroomlijnd of call-to-acties duidelijker gemaakt, is het noodzakelijk om te werken met een webdesign bedrijf dat de gebruiker ervaring en best practices begrijpt als het gaat om web design Taxi. Met behulp van Google Analytics om te begrijpen waar je verliest klanten in het boekingsproces kan helpen om constant uw website aanpassen als dat nodig is. Een ervaring web designer zal niet alleen gebruik maken van best practices en design esthetiek, maar ook een gedegen analyse van uw analytics.

Volgende stappen

Als een van de bovenstaande redenen van toepassing zijn op uw website, kan het tijd om een redesign overwegen. Website ontwerp is nooit ‘gedaan’ of ‘laatste’ en het moet niet. Je nodig hebt om voortdurend toezicht op uw website en analytics en tweak als nodig is. Werken met een hoge kwaliteit Taxi webdesign bedrijf, terwijl het overwegen van een website redesign. Zorg ervoor dat uw website is makkelijk te navigeren, heeft duidelijke call-to-acties, geweldige fotografie, heldere accommodatie en informatie over faciliteiten en vooral makkelijke boeken stappen.

Bron: http://www.hotelmarketingworks.com/7-signs-your-hotel-website-needs-a-redesign/