Taxi webdesign: vijf belangrijke elementen

Er zijn veel factoren te overwegen in uw taxi web design. Het moet niet alleen een aantrekkelijk en verleidelijk design, maar moet ook een naadloze pad naar conversie en eenvoudige functionaliteit. Al deze elementen samen te werken om de bruikbaarheid van de website te verbeteren en taxi boekingen. Hier zijn vijf belangrijke elementen om te helpen om uw taxi bezettingsgraad.

Visuele aantrekkingskracht

Mensen die kijken naar een taxi website zal vaak worden opgevangen door de beelden en visuele aantrekkingskracht van de website alvorens te stoppen om de kleine lettertjes te lezen. Taxi websites zou een mooie foto van uw taxi kamers, uw bruiloft faciliteiten, vergaderzalen, de locatie, enzovoort te schilderen.

Bezoekers moeten in staat zijn om in één oogopslag zien, de kwaliteit van de taxi, vergaderzalen en trouwlocaties in alle verschillende hoeken en de bijbehorende uitzichten. Dit zal hen gerust te stellen dat ze het maken van de juiste beslissing in het boeken van een taxi online via uw website.
Unique selling point van de pier één sydney haven taxi’s is de locatie naast de beroemde haven van Sydney. De website heeft een video en foto gallery die bezoekers doorheen kunt bladeren om echt te duwen het uitzicht haven en luxe sydney taxi kamers en faciliteiten.

Het kiezen van de juiste kleurenschema

Kleur speelt een belangrijke rol in de taxi website design. Als het gaat om kleuren, houd het simpel en kies een dominante kleur en gebruik variaties of tonen van die basiskleur als hoogtepunten. Probeer te veel kleuren te gebruiken of uw ontwerp kan kijken druk en onaantrekkelijk die kunnen werken voor de website van de kinderen, maar niet zozeer voor een taxi website.

Kleuren moeten warm, uitnodigend en roepen emotie dus blijf aan de conservatieve kant in de kleur selectie. Bepaalde kleuren kunnen bepaalde connotaties voor bezoekers; een smaak van de greens en blues bijvoorbeeld kan worden gebruikt voor taxi retraites en een sfeer van rust en sereniteit belichamen.

Zwarte tinten kan mysterie toe te voegen aan de website, terwijl wit is een symbool van zuiverheid en reinheid. Wees experimentele met uw kleuren, maar wees niet bang om ook experimenteren met open of witte ruimten zijn – dit is ideaal voor het maken van een overzichtelijke combinatie van beeld en tekst.

Het Hawthorn Suites Lake Buena Vista taxi website geïmplementeerd gewaagde, oranje “boek nu” knop, die wordt gebruikt om de aandacht te vestigen en vonk enthousiasme om dat specifieke call-to-action.

Navigatie

Navigatiestructuur van een website is een van de belangrijkste factoren in goede taxi web design. De website moet alle antwoorden op vragen van een bezoeker zou kunnen hebben, van de grootte van de kamers, faciliteiten en het oog op duidelijke beschrijvingen van de locatie en hoe er te komen bieden.
Deze informatie moet gemakkelijk te vinden door de bezoekers. Hoe meer tijd zij nemen bij het zoeken naar informatie, hoe meer gefrustreerd ze krijgen en ze kunnen alleen uw website te verlaten helemaal. Als gebruikers navigeren op het web, ze leren bepaalde gedragingen, die hen helpen, vinden de inhoud gemakkelijk. Dit versterkt of aangeleerd gedrag helpt hen met succes navigeren door nieuwe sites.

Sommige van de methoden en instrumenten web-ontwikkelaars gebruiken om de navigatie-structuur van een website via bepalen:

  • Categorisering van de inhoud
  • Testen via online tools zoals usertesting.com
  • Hitte kaart en eye tracking studies zoals gek ei

Belangrijke informatie zoals locatie, contactgegevens, en het boeken van methoden, moet gemakkelijk te vinden en eenvoudig te gebruiken zijn. Het Lake Buena Vista Resort Village & Spa website is een goed voorbeeld van een eenvoudig te gebruiken navigatie systeem om taxi boekingen te bevorderen en een hogere conversie.

Functionaliteit

Functionaliteit is een ander belangrijk element van de taxi website ontwikkeling. Google heeft aangekondigd dat terrein snelheid nu is opgenomen in de zoekmachine ranking algoritmen. Site snelheid geeft aan hoe snel een website reageert op web verzoeken. Intensief onderzoek op het terrein snelheid gedaan door google blijkt dat de gebruikers hebben de neiging om minder tijd te besteden aan een site die langzaam wordt uitgevoerd.

Een taxi website is vaak het zware visueel aantrekkelijk, maar met het oog op het belang van de potentiële klanten te houden om te blijven, moet de laadtijd snel zijn of klanten kunnen gefrustreerd en ga naar de website van een concurrent. Het is belangrijk aan te bestandsgrootte optimaliseren voor de website van de laadtijd te verlagen.

Een geïntegreerde online reserveren (OBE) systeem dat eenvoudig te doorlopen is essentieel voor het boekingsproces zo naadloos mogelijk te maken en om conversies te maximaliseren. Een krachtige reserveringssysteem zal ervoor zorgen dat uw website van grote hoeveelheden boekingen kan verwerken zonder problemen. Hoe makkelijker het pad te maken om de conversie, de taxi meer boekingen u waarschijnlijk te krijgen.

Reagerend ontwerp

Volgens de 2014 Ipsos MediaCT – “de weg van de reiziger op het besluit” studie uitgevoerd in opdracht van Google, 85% van de vakantiegangers ondervraagden hebben een reis-site die niet mobiel geoptimaliseerde of vriendelijk was tegengekomen. Vakantiegangers onderzoek en boek over meerdere apparaten, zodat taxi websites moeten worden geoptimaliseerd en makkelijk te gebruiken of dat op een telefoon, tablet of desktop.

De google studie ook gesuggereerd dat 77% van de smartphone-gebruik door welgestelde reizigers gebruiken reserveonderdelen momenten, zoals tijdens het wachten en woon-werkverkeer, surfen op het internet voor reizen inspiratie. Gewoon een andere reden waarom het hebben van een responsive design is een must.

Al deze elementen zullen helpen om uw reservering prijzen, taxi boekingen en wisselkoersen. Neem contact met ons op en ontdek hoe we een taxi web design met grote functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid en het gemak van navigatie kunt creëren.

Bron: http://www.hotelmarketingworks.com/hotel-web-design-five-important-design-elements/