7 redenen dat uw taxi website een responsive webdesign nodig heeft

In 2014, mobiele apparaten nam traditionele desktop computers als het belangrijkste middel van de toegang tot Internet. Volgens eMarketer, het aantal smartphone-gebruikers wereldwijd zal overtreffen 2 miljard in 2016, en zal dicht bij het raken van het merk dit jaar komen. Voor taxi’s betekent dit dat reizigers en potentiële gasten steeds meer onderzoeken en hun volgende reis of accommodatie bestemming op een tablet, laptop of smartphone.

De snelle groei in mobiele aangesloten apparaten heeft betekende ook dat schermformaten en resoluties zijn niet meer zo uniform het eens waren. Als gevolg hiervan, de traditionele benadering van het hebben van zowel een desktop en mobiele versie van uw website is niet langer een effectieve oplossing voor uw taxi – er zijn gewoon te veel verschillen om rekening te houden.

Wat is responsieve website design?

Een responsieve website design is een website die is gebouwd op een bepaalde manier “responsief” passen de look en feel, biedt gebruikers de beste kijkervaring voor hun toestel – of het nu een smartphone, tablet, laptop of zelfs Smart TV – het letterlijk past de pagina-indeling om het apparaat aan te passen (bezoek www.pieronesydneyharbour.com.au op een desktop, dan op een tablet, en dan op uw smartphone – ervaring intelligent responsive design en een website met intelligentie).
Hier zijn onze top 7 redenen waarom een taxi zou moeten worden overwegen een responsieve website design.

1. Bereik potentiële klanten altijd en overal

Web browsing gewoonten veranderen, met name in de ruimtevaart. Uw potentiële gasten zullen waarschijnlijk toegang tot uw website vanaf meerdere apparaten voordat ze de beslissing te boeken – of het nu vanaf hun pc op kantoor, vanuit hun iPhone op de bus of de tablet op de bank tijdens het kijken naar tv – en vaak al het bovenstaande. Een responsieve web design zorgt ervoor dat u in staat om te gaan met uw potentiële gasten altijd en overal, terwijl het leveren van een consistente gebruikerservaring en merk boodschap zal zijn.

2. Verbeteren zoekmachine zichtbaarheid

We weten allemaal hoe belangrijk zoekmachine zichtbaarheid is wanneer het gaat om het aantrekken en converteren taxigasten online. U kunt ook weten dat, gezien een keuze, zal Google over het algemeen rangschikken een website met mobiel ontwerp hoger voor zoekopdrachten gemaakt van mobiel apparaat. Wat je misschien niet weet is dat google specifiek beveelt responsieve website design als best practice in het verbeteren van de website zichtbaarheid in apparaten – dat is een vrij grote idee waar ze zien het web is post.

Als een website een responsive design heeft ook andere voordelen voor uw zoekmachine optimalisatie activiteit. Eerste, een website betekent dat slechts één set banden te beheren. Niet langer zal uw link outreach-activiteiten worden verdund door het verspreiden van de banden tussen een mobiele en desktop-versie van je website. Ten tweede, u niet meer te maken hebben met duplicate content problemen – al uw inhoud bevindt zich in een enkele website. Deze extra voordelen zal betekenen dat u meer tijd om te besteden aan zijn toegevoegde waarde inhoud activiteiten die verder zal verhogen van uw zoekmachine zichtbaarheid.

3. Verhoog sales & conversies

Terwijl uw potentiële gasten kunnen blij zijn om te zoeken naar accommodatie op een mobiel apparaat de meerderheid zal nog meer comfortabel onderneming het boekingsproces via een desktop of laptop computer. Het verstrekken van een consistente gebruikerservaring op verschillende apparaten is aangetoond dat een aanzienlijke verbetering van de conversie tarieven voor multi-channel gebruikers van de website.

4. Verbeter de klantervaring

Met een responsive design van uw website is meer dan alleen een plek voor de gasten om hun verblijf te boeken. Voor velen heeft het potentieel om te dienen als een ‘pocket conciërge’ – een gemakkelijk toegankelijke referentie van plaatsen, activiteiten, evenementen, kaarten en diensten voor de duur van hun verblijf. In aanvulling op het verbeteren van uw verblijf van de gasten deze inhoud is zeer aantrekkelijk voor zoekmachines en heeft het potentieel om in de gasten in de omgeving die op zoek zijn naar een drankje of een hapje te eten.

5. Bespaar tijd en geld

Het is waar dat de kosten vooraf te ontwikkelen een responsieve website design kan duurder zijn dan een traditionele desktop en mobiele website combinatie zijn, maar er zijn aanzienlijke tijd- en kostenbesparingen te worden gehouden over de looptijd van de website.

Eerste, een site betekent inhoud moet maar één keer worden bijgewerkt, uw marketing team zal niet meer overvloedige tijd dubbel werk over mobiele en desktop websites.

Ten tweede, met de traditionele aanpak, elke keer dat een nieuwe grootte van het scherm of de resolutie komt langs je nodig zal zijn om een nieuwe sjabloon om dat formaat past ontwikkelen. Met een responsive design dat probleem nooit voordoet, de site eenvoudig aanpast aan het scherm wordt gepresenteerd. Met een responsive design u effectief toekomst proofing uw website – een aantrekkelijke optie met apparaten zoals Google Glass, de iWatch en wie weet wat er nog meer aan de horizon.

6. Mobile-vriendelijkheid is nu een ranking factor

In april 2015 kondigde Google aan dat de mobiele-vriendelijkheid is een ranking signaal voor zoeken. Als uw website niet is geoptimaliseerd voor mobiel, kan dit worden kwetsen uw zoekmachine rankings.

7. Haal de sprong op uw concurrentie

Volgens TechCrunch, net iets meer dan de helft (52 procent) van de Fortune 500-aangedreven mobiele-vriendelijke websites vooruit google-update. Uw taxi beschikt over de mogelijkheid om een aanzienlijke voorsprong op de concurrentie te krijgen door het hebben van een responsieve website design.

Bron: http://www.hotelmarketingworks.com/hotel-responsive-web-design/