Hoe plaats je je taxibedrijf op de markt & maak je reclame

Als je hoopt succesvol bij het starten van een taxibedrijf te zijn, moet je weten hoe de markt en het bevorderen van een taxibedrijf. Er zijn een aantal verschillende dingen te denken over taxi business marketing. De sleutel tot het starten van de business en het krijgen van het van de grond is om creatief te zijn en om iets te onderscheiden van de rest van de wedstrijd te doen.

Begin uw taxi bedrijf

De eerste sleutel van essentieel belang bij het leren hoe de markt en het bevorderen van een taxi bedrijf is om ervoor te zorgen dat u in overeenstemming zijn met alle wetten voor licentie van taxi’s in de plaats waar je woont. Dit lijkt misschien niet het heeft veel te maken met marketing, maar het doet. Klanten zullen zeer op hun hoede van taxi’s zonder vergunning vanwege het risico betrokken bij het krijgen in auto’s met vreemden te zijn. Zoek uit wat de regels waar je woont te raken in licentie te verkrijgen die licentie en zorg ervoor dat de licentie of certificering prominent in de achterkant van de cabine aan de klanten op hun gemak.

Denk na over je locatie

De volgende belangrijke factor bij het bepalen hoe de markt en het bevorderen van een taxi bedrijf is om na te denken over waar u zich bevindt. Het milieu en de praktijken van uw locatie gaat een enorm verschil in de manier waarop u uw zakelijke markt te maken. Bijvoorbeeld, als je in de grote stedelijke gebieden zoals New York City, waar taxi’s zijn vaak woont, kan er een minimale hoeveelheid van marketing nodig- gewoon rijden en langs de drukke straten waar de taxi’s altijd nodig zijn genoeg zou kunnen zijn om je meer zaken dan je aankan. Echter, als je in een kleine stad waar bijna iedereen heeft auto’s, het bedenken van een goede marketing en promoties regeling leven zal van essentieel belang zijn als u wilt dat uw bedrijf een succes te zijn.

Hoe de markt en het bevorderen van een taxi bedrijf

Afhankelijk van waar je woont, en vooral als je leeft in een kleinere stad waar auto’s zijn de norm, de sleutel tot de marketing van uw bedrijf gaat worden om na te denken over hoe, wanneer en waar mensen gebruik maken van taxi’s. Zodra u na te denken over uw meest waarschijnlijke klantenbestand, kunt u overwegen marketing inspanningen gericht op het aantrekken van die basis.

Bijvoorbeeld:

  • Eén van de meest voorkomende momenten waarop mensen een taxi nodig is nadat ze hebben gedronken. Praat met lokale bar eigenaren en kijk of je een deal kan maken met hen te zijn “on-call” voor klanten die te veel gedronken hebben. Geven de bar eigenaren uw kaart en misschien bieden een speciale promotie aan klanten of een commissie aan de bar eigenaar als ze je voor het eerst belt als iemand behoefte heeft aan een taxi naar huis (voordat u dit doet, zorg ervoor dat dit wordt toegestaan op basis van de regels voor taxi’s en taxichauffeurs waar je woont)
  • Mensen moeten ook taxi’s bij hotels en luchthavens. Zoek uit of je gewoon je taxi rijdt u naar deze locaties en toetreden tot de rij wachtende taxi’s of als er speciale eisen. Soms luchthavens vooral zal hebben specifieke “taxi diensten,” maar dit is niet altijd het geval
  • Wees creatief bij het denken over mensen die taxi’s kunnen gebruiken; bijvoorbeeld, kan die in een bejaardenhuis, die niet meer in staat om te rijden een taxi te hebben. Terwijl sommige van deze mensen kunnen speciale gehandicapten vervoer nodig, andere zijn mobiel genoeg om een reguliere taxi te gebruiken, maar kan het gewoon niet meer rijden om verschillende redenen. Praat met de lokale senior huizen in uw omgeving en zien of ze hebben een relatie met een taxi of wilt u een te vormen.

Het krijgen van uw naam

Zodra u een goed idee van de demografische van het bedrijf dat u wilt richten, moet je je naam er even uit. Overweeg het maken van visitekaartjes of magneten u kunt geven, zodat mensen uw nummer zal handig en in de aanslag wanneer het tijd is om een taxi te bellen. Als je relaties met terugkerende klanten en met mensen die een taxi bellen vaak (zoals bar eigenaars of managers) en onderhouden van die relaties te creëren, zult u zich waarschijnlijk te vinden met een gestage stroom van het bedrijfsleven.

Bron: http://business.lovetoknow.com/how-market-promote-taxi-business