5 tips om uw restaurant social media marketing strategie te verbeteren

Verbinding maken met de patroonheilige en potentiële gasten via sociale media is de tweede belangrijkste en meest effectieve digitale marketing techniek die u kunt gebruiken om uw bedrijf te verhogen. Als u na onze blog bent geweest, dan weet je al dat we rekening houden met uw website om uw meest waardevolle marketing troef.

Vandaag bespreken we 5 tips om u te helpen uw restaurant social media marketing strategie te verbeteren.

1: Ken uw doelstellingen

Het weer te begrijpen precies wat je wilt bereiken.

Weet u wat u wilt profiteren van de investering die u maakt in de sociale media marketing? Wilt u de zichtbaarheid van uw restaurant te verhogen; bereiken van nieuwe klanten; bouwen van uw merk; krijgen het woord over promoties en specials; of ??? Als je niet duidelijke doelstellingen vast te stellen, zal je niet bereiken van de volledige ROI. Laten we eens onderzoeken een aantal doelen die je kunt instellen voor social media succes. We kijken naar Facebook en Twitter, omdat ze de meest bekende, maar vergeet niet dat deze doelstellingen ook te vertalen naar de meeste sociale media platformen.

2: Verhoog Likes en Volgt

Stel een wekelijkse doel om uw restaurant Likes te verhogen en volgt met 5 of 10.

“Likes” op Facebook en “Volgt” op Twitter zal het aantal mensen dat de informatie die u ziet stimuleren. Hoe meer Likes en volgers je hebt hoe groter het publiek voor uw marketing inspanningen. Hier is hoe het werkt; Als 10 mensen die verbinden met je restaurant via social media elk heeft 10 mensen ze volgende bereikt u 100 potentiële klanten door middel van die 10 verbindingen. Je zal niet 100 mensen te bereiken door het sturen van de 10 mensen een flyer door de post …

3: Houd ze Verloofd

Opzetten van een schema voor je social media engagement.

Boeiende uw publiek is van cruciaal belang. In onze sociale media gedreven, altijd verbonden cultuur moet je interessante stukjes informatie te creëren om te delen over uw restaurant op een normale schema. Wanneer je bezig bent, is het gemakkelijk om te vergeten of vernietiging van uw social media marketing, maar effectieve sociale media dat bedrijf rijdt door uw deur verdient om op de prioriteitenlijst.

Het is niet zo moeilijk als het klinkt. Bijvoorbeeld: Als de chef-kok creëert een nieuw menu-item neem een foto van de voltooide plaat en het delen van al uw sociale media platformen (u kunt dit recht van uw smartphone te doen). Beter nog, een van uw medewerkers maken het koken van de nieuwe schaal met hun smartphone een zelfgemaakte video van chef-kok! Zorg er wel voor uw keuken is toonbaar ?
Die leidt recht in mijn volgende tip; hoe handig is dat ??

4: Get Visual

Foto’s en video toe te voegen aan hen geëngageerd te houden.

Er is een reden schattige baby’s en kat memes gaan virale op social media; mensen zijn visueel van aard en onze ogen worden getrokken aan kleur, foto’s en beweging. Wij houden ook van om te lachen! Gebruik interessante foto’s en video, die een publiek geschikt humor bevatten om je social media publiek betrokkenheid te stimuleren.

5: Meet resultaten

Maatregel, test, herhalen.

Het meten van de resultaten van uw restaurant social media inspanningen is een cruciale stap. Gelukkig zijn de meeste van de social media platforms bieden verslagen met analyse van uw social media engagement. Herziening van deze rapporten kunnen significante inzicht in de aard van de informatie van uw publiek waardeert en aandelen te bieden. Herhaal de dingen die werken en gooien de degenen die dat niet doen.

Bron: http://webdiner.com/blog/5-tips-improve-restaurant-social-media-marketing-strategy/