Hoe een mobiel geoptimaliseerde website de omzet van een restaurant kan verhogen

We kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is voor een restaurant naar een mobiel geoptimaliseerde (vriendelijke) website te hebben!

We leven in een on-the-go wereld die mobiele apparaten op aangesloten blijven aan de dingen die belangrijk zijn voor ons gebruikt. Elk bedrijf dat niet over een website die past en werkt op een mobiel apparaat heeft overhandigt het concurrentievoordeel hun concurrentie die hebben mobiele sites!

Marketing on the Go

Marketing met mobiel is een krachtige tool die uw restaurant omzet kunnen verhogen zonder dat de bank. U hoeft niet langer te wachten totdat zij ontvangen uw flyer in de mail, rijden door uw restaurant, of vind je in het telefoonboek om een ​​groot aantal potentiële klanten te bereiken! U kunt hen bereiken op de weg door middel van hun mobiele apparaat.

Just in Time Marketing

Mobile marketing is wat ik willen noemen “just-in-time” marketing. Wanneer u op uw marketing naar mobiele apparaten, je klanten die kunnen worden in uw omgeving op zoek naar een plek om te eten “right now” te bereiken. U bent ook zetten de gegevens van uw restaurant in de handen van potentiële gasten die kunnen worden op zoek naar ergens om te dineren in de nabije toekomst.

Een tekstbericht verdiende $ 8.000!

De volgende is een real-world voorbeeld van hoe één restaurant gebruikt een digitale marketing strategie tot restaurant inkomsten te verhogen.

De National Restaurant Association publiceerde een artikel dat een real-world voorbeeld van hoe een restaurant gebruikt een tekstbericht te trekken in een extra $ 8000 in slechts één week inbegrepen. U denkt misschien: “dat is niet mogelijk” of “het is niet zo makkelijk.” Wel, het is mogelijk, en het is niet moeilijk om af te trekken. Dus hier is een wandeling door hoe ze het deden.

Creëerden ze een loyaliteitsprogramma

We weten allemaal dat trouwe klanten zijn de levensader van ons bedrijf. Niet alleen hebben ze terug over en over, maar ze verspreiden ook het woord over ons om hun sociale netwerk. Dus waarom niet een loyaliteitsprogramma voor terugkerende klanten te laten zien wat liefde te creëren?

Het creëren van een loyalty of VIP-programma dat uw klanten kunnen deelnemen is een uitstekende manier om contact informatie van uw patroons te verzamelen. Deze informatie is marketing goud! U kunt trouwe klanten stuur uw nieuwsbrief; kortingen en coupons; speciale gelegenheid aankondigingen; en houd ze up-to-date over wat er gaande is op hun favoriete eetgelegenheid. Een eenvoudige inschrijfformulier op uw website en het uitdelen van kaarten aanmelden met uw gast check zijn eenvoudige manieren om deze waardevolle informatie te verzamelen.

Ze Geselecteerde een beloning en Crafted het Bod

Kiezen voor de beloning bieden zorgvuldig. Het zou verleidelijk aan klanten zonder uw budget! In het geval van het restaurant in kwestie, wilden ze een gratis voorgerecht met de aankoop van een entree bieden. Ze stuurden deze tekst (SMS) boodschap aan hun klanten “** Mobile VIP Club ** Weekly Special – SHOW TEKST en ontvang een gratis aperitief w / de aankoop van een voorgerecht. NU geldig tot en met vrijdag 09/11 (Niet geldig w / andere aanbiedingen). ”

Er zijn vele manieren om dit soort campagnes aan te passen voor uw restaurant. Je kon de hele factuur korting of bieden een gratis maaltijd kid’s met de aankoop van een volwassene voorgerecht. De mogelijkheden worden slechts beperkt door uw verbeelding! Als u zich zorgen maakt over de beheersing van de kosten, zou je zelfs een “speciale” menu voor de gasten dat de korting- presenteren creëren “Selecteer een gratis dessert van onze speciale trouwe klant menu.”

Ze volgde de Succes

Je moet beslissen hoe lang u wilt uw speciale aanbieding marketing campagne. Het restaurant dat we bespreken besloten om hun afgeprijsde lopen voor een week. Dit maakte het gemakkelijk op te sporen en te meten hoeveel extra omzet werd gegenereerd door de campagne. Ze stuurde een SMS-bericht naar 1500 abonnees en 233 gasten verlost de coupon, wat resulteerde in een $ 8148 stijging van de omzet voor de ene week dat ze liepen de korting.

Dit is slechts een voorbeeld van hoe het hebben van een mobiel geoptimaliseerde website kan u helpen meer opdrachtgevers te bereiken en te verhogen bottom line van uw restaurant!

Bron: http://webdiner.com/blog/how-a-mobile-optimized-website-can-increase-restaurant-revenue/